2 Mart 2012 Cuma

değişik pastahene poğaçası

tarifi papatya prensesten ama ben içine dereotu koymadan tarifi aynen yaptım.değişik güzel bir tarfi arayanlara tavsiyem olur efendim.
Malzemeler:
      5 su bardağı un
      2 tatlı kaşığı toz şeker
      1.5 tatlı kaşığı tuz
      1 paket insant maya
      1 paket kabartma tozu
      2 tepeleme yemek kaşığı yoğurt
      1 çay bardağı sıvıyağ
      1 yemek kaşığı sirke
      2 tane yumurta
      150 gr yumuşak tereyağ
    
      Arasına:
      125gr beyaz peynir/köy peyniri/tulum peynir..
      Üzerine:
      Çırpılmış yumurta sarısı

      Yoğurma kabına un, toz şeker tuz, maya ve kabartma tozunu ekleyip
      karıştırın. Kalan malzemeleri ilave edip iyice yoğurun. Hamurdan mandalina
      büyüklüğünde parçalar alıp avuç içinizde açın ve ortasına peynir koyup
      kapatıp. Üzerlerine çırpılmış yumurta sarısı sürün, susam/haşhaş tohumu
      serpin. 20 dakika tepside dinlendirin. Üzeri kızarana kadar pişirin.
      tarif için papatya prensese teşekkür ederim

6 yorum:

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

sıcak sıcak ne güzel olur ellerine sağlık zehracığım...

HADİYE dedi ki...

Merhaba Zehra,

Akşamın bu saatinde acıkıyor insan.Birde bu görüntülerle karşılaşınca inan zorda kalıyorum.İş yerinde şimdi nereden bulayım puaçada yiyeyim. Ellerine sağlık zehracığım.
Sevgiler*

Adsız dedi ki...

Ayy çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

yanınada sıcacık bir çay ile ne güzel gider.ellerine saglık.

Nour dedi ki...

ben yemek bloglarına hep açken mi rastlıyorum nedir :) ağzımın suyu ve ben çok beğendik blogunu ve tariflerini :) sevgilerr..

Endüstriyel Mutfak dedi ki...

Çok güzel bir şey ortaya çıkmış, ellerinize sağlık, başarınızın devamanı dilerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...