26 Şubat 2010 Cuma

KIYMALI KREP

Bu aralar pek bişey yazamıyorum canım istemiyo pek zaten pek fırsatta olmuyo anneannem hastanede yatıyo durumuda kötü allah yardımcımız olsun dualarınızı eksik etmeyin nolur.bu yüzden pek bişey hazırlayasımda yok bloğuma koyasımda ama bugün aldığım yorum beni çok sevindirdi.sevgili hadiye ablam beni merak etmiş nerelerdesin tarif versene demiş gerçekten birden bire çok sevindim.çok öpüyorum onu ve isteği üzerine kıymalı krepin tarifini veriyorum çook kolay ama.


 krep için 2 su bardağı su, 1 yumurta ve biraz un ve tuzla akışkan bi hamur elde ediyoruz.krepleri tavaya kepçeyle ince bi tabaka şeklinde döküp altlı üstü pişiriyoruz.diğer tarafta kıyma ve soğanı güzelce kavurup baharatlıyoruz.kerp ve kıyma ilk sıcaklığını çıkarınca bir kat krep bir kat kıyma şeklinde döşüyoruz.sonra pasta gibi kesip tek tek dürüm yapıp afiyetle yiyoruz.mutlu hafta sonlarııı

1 yorum:

annemineli dedi ki...

En sevdiğim yemeklerdendir.Ellerinize sağlık.sevgi ve saygılarrrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...