10 Ekim 2009 Cumartesi

yemekteyiz tatlısı

bu tatlıyı uzuun zamandır yapmak istiyordum.yemekteyizde görmüş yapmayı aklıma koymuştum ama yapmam biraz zaman aldı.1 yıl kadar:))ama iyiki denemişimson derece pratik ve lezzetli bi tarfi oldu ama yaz için daha uygun bence.
malzemelri:
2 pk toz vanilyalı puding
3,5 su bardağı süt
3,5 su bardağı vişne suyu
1 pk kakaolu bisküvi
pudingler tarife göre hazırlanır.biri sütle biri vişne suyu ile.ilk önce sütle yapılan borcama dökülür üzerine 1 kat bisküvi sonra vişne suyuyla yaplan puding dökülür.soğuyunca dilimlenip servis edilir.
afiyet olsun

3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Bende denemiştim canım bizimde beğenimizi aldı ellerine sağlık...
Mutlu hafta sonları...

mutfaktakizaman dedi ki...

hmm oglusum kesin bayilacakk...
ellerine saglik canimm

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Nefis bir tatliya benziyor ellerine saglik!! Blogunu yeni kesfettim, cok begendim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...