27 Temmuz 2009 Pazartesi

fırın makarna


10 yorum:

Şengülce dedi ki...

canım fırın makarnayıda çok severim ellerine sağlık kızım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Elerine sağlık canım mutlu haftalar...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım birkerede ben yapmıştım su böreği tadında olmuştu..
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Çok severim çok
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

Selin dedi ki...

Selam,
İade-i ziyarete geldim. Bloğunu çok beğendim. Çok sıcak paylaşımların var. Fırın makarnayı çok severim. Enfes görünüyor. Ayrıca benim makarna tarifine bulduğun ismi mutlaka değerlendireceğim. Değişik isimleri hala bekliyorum. Sevgilerimle...
Selin

sevgi dedi ki...

Fırında makarnaya bayılırım.Ellerine sağlık.

e.esma.albayrak dedi ki...

vazgeçemediğim bir makarna versiyonu ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM
ÖPÜYORUM.

siyahlale dedi ki...

merhaba ziyaretinize teşekkürler. Fırın makarna harika bir yemek bayılırım. ellerinize sağlık. yine beklerim. cafecihan

erzurum dedi ki...

merhaba
ellerinize sağlık iyi haftalar diliyorum

gunisik.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...