17 Haziran 2009 Çarşamba

oğluşumla ilk mutfak deneyimim

bu hafta kayra biraz hasta olunca onun yiyceği bişeyler yapıyım dedim.çünki hastalanınca istemediği bişeyi asla yediremiyorum.en azından tatlı bişeyler boğazından geçsin die başladım ıslak kurabiye tarifi aramaya nette.tarifi http://www.nefisyemektarifleri.com/ dan aldım.çok pratik ve lezzetli bi tarif.ama ben biraz şerbette az beklettiğim için az ıslak oldu bende biraz fazla bekletilmeli.
burada kayra bana yardım etmek için can atınca beraber yaptık onunda emeği geçti yani :)))ellerine sağlık yavrumm.
geçelim kayra ustanın tarifine:
2 yumurta
1 çay bardağı şeker
1 pk yağ oda sıcaklığında
2 yemek kaşığı kakao
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
aldığı kadar un

şerbeti için
1 su bardağı şeker
2 su bardağı un
üzerine bol hindistan cevizi.
hepsinden önce şerbet kaynatılıp bi tarafta bekletilir.sonra bütün malzemeler karıştırılıp biraz sert şekil alan bi hamur elde edilir.ceviz büyüklüünde yuvarlanıp fırına verilir.çıkar çıkmaz önce ılık şerbete batırılır sonra hindistan cevizine .sonra afiyetle yenir...
afiyet olsun...

12 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayyy çok tatlı maşallahhh...
Onun elinden çıkanlar eminim daha lezzetli olmuştur:))

Unknown dedi ki...

Kayra' ya geçmiş olsun. Kurabiyeler çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

Gaye dedi ki...

ben de oğlumla kurabiye yapmayı çok severim..elllerinize sağlık, eminim çok lezzetli olmuştur..

Unknown dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYOR BEN BU ISLAK KURABİYELERİ ÇOK SEVİYORUM.. ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerinize sağlık nefis olmuşlar
sevgiler

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerinize saglik .Cocuklar kendi yardim ettikleri seyleri daha bir güzel yiyorlar .Benim kizlarimda yardimci oluyorlar kurabiye yapiminda .Afiyet bal seker olsun.

mutfaktakizaman dedi ki...

masallahhh ne tatli sey yaa..
inan onlarin eli degince baska bir lezzetli oluyor yapilan herseyy,oglumdan biliyorumm;)))
ellerinize saglik:))


canim mimini cvp vermemissin??

mais62 dedi ki...

ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim arkadaşım.güzel sözlerin içinde.eline sağlık kurabiyeler harika görünüyor.sevgiler

melahat dedi ki...

yerim ben senin oglunu canımsınnnnnnnnnn:))) ikinizinde eline saglık canlarım benimmm

halime dedi ki...

merhabalar.çok tatlı oğluşun maşallah. o minik ellerini sevsinler.ellerinize sağlık.

e.esma.albayrak dedi ki...

oğlunuz çok şirin maşallah allah sağlıklı mutlu günler geçirmeyi nasip etsin inş
pastasıda pek hoş...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık oğluşunu alan yaşadı desene hamarat şey benimde kızım var 2 yaşında bizde onunla yaptık kurabiye ama biraz uzun sürdü hamarat kızımda yapıyo teyzesi onların ellerinden daha bir lezzetli oluyo=)
Sevgilerimle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...